פייסבוק

יום רביעי, 17 ביוני 2015

האימון שיכין אתכם לחוף הים

מתאמנים יקרים,
זה בהחלט האימון שיכין אתכם לחוף הים! 4 תרגילים קורעים שמשלבים עבודה על כל אזורי הגוף ויגרמו לגוף שלכם להרגיש ולהיראות נפלא. הקפידו על קצב טוב וביצוע מדויק.
הרבה הצלחה,
אם יש שאלות, אני פה.
שלכם,
שרון

משך אימון: 18 דקות (הזמן שלי)
מספר תרגילים- 4
מספר סבבים- 4
מנוחות- ללא
אביזרים- מקבילים, בר מתח, מקל מטאטא

תרגיל 1- עליון מתח- 12\10\8\6 חזרות
שרירים שעובדים- גב, זרועות, בטן

תרגיל 2- גלגול אגן בתלייה- 12\10\8\6 חזרות
שרירים שעובדים- בטן

תרגיל 3- מקבילים- 12\10\8\6 חזרות
שרירים שעובדים- כתפיים, חזה, זרועות

תרגיל 4- סנאצ'- 12\10\8\6 חזרות
שרירים שעובדים- רגליים, ישבן, כתפיים



2 comments:

  1. שלום שרון,
    יש לי שאלה אלייך
    נרשמתי לחדר כושר והמאמן שם נתן לי תוכנית שכוללת באימוני כוח מכשירים בלבד ובבטן כפיפות בטן, לפני ואחרי האימון ריצה וקרוס טריינר עכשיו השאלה היא כזאת כדי לפתח מסת שריר וידיים גדולות, לא צריך משקולות חופשיות?
    ואילו מזונות צריך לאכול לפני ואחרי אימון?
    אני מעדיף שלא להשתמש בגיינר
    מתי צריך להתחיל את החיטוב?
    תודה
    ירון

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ירון, אין בעיה שתכנית האימונים אינה כוללת משקולות חפשיות, ניתן בהחלט לגרות היטב את השרירים גם בעזרת מכונות, כמובן שבתכניות הבאות רצוי לגוון בתרגילים נוספים. לגבי אכילה בסמוך לאימונים ובכלל- זה משהו שצריך להיעשות בהתאמה אישית, ממליץ לך לשבת על זה עם איש מקצוע. בהצלחה.

      מחק